vrijdag, februari 03, 2006

Onmogelijke combinatie

Sport en ik. Een onmogelijke combinatie lijkt wel. Zoals de meesten van mijn lezers wel zullen weten, sport ik al tijden niet meer. Ik denk dat het zelfs al bijna een jaar geleden is dat ik heb gesport. Het stomme is dat ik eigenlijk best wil sporten. Want als ik eenmaal fanatiek bezig ben, vind ik het wél leuk. Het probleem is echter dat er geen één sport te vinden is die ik leuk genoeg vind om langere tijd te blijven doen. De afgelopen dagen heb ik het er al met verschillende mensen over gehad. Maar niemand weet een sport voor mij. Bij ongeveer elke optie is het 'ja das best leuk, maar voor één keer ofzo'. En echt alle sporten zijn al voorbij gekomen; tot kunstschaatsen en zelfs curling toe. Maar nee. Sport is gewoon niet aan mij besteed. Bij deze besluit ik dan ook dat ik het zoeken naar een sport die ik leuk genoeg vind om te blijven doen even opgeef. Misschien moet iemand gewoon een compleet nieuwe sport uitvinden. Eentje die ik wel leuk vind. En leuk blijf vinden.