dinsdag, januari 10, 2006

Wijze les die hopenlijk nog in mijn geheugen past

Goed. We zitten gewoon gezellig koffie te drinken en bagels te eten in het altijd leuke, sfeervolle en gezellige Mockamore. Ik krijg een sms'je, dat ik even beantwoord. Daarop krijg ik een berichtje dat mijn sms'je is afgeleverd. Meteen daarna: 'SMS-geheugen vol'. Tsja, die dingen gebeuren en dat is op zich natuurlijk helemaal geen ramp. Wat alleen niet zo slim van me was, was dat ik meteen iets te hard riep: 'Ow mijn geheugen is vol!' Tsja... dan is ongeveer het enige mogelijke antwoord dat je kunt verwachten 'Ja... dat wisten we al wel!' Dat antwoord volgde dan ook direct op mijn uitroep. En bedankt.
Moge dit een wijze les zijn voor mezelf: eerst nadenken voordat je dergelijke dingen roept. Hopenlijk past deze les nog in mijn geheugen...

4 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Je hebt hem in ieder geval totdat je dit stuk schreef onthouden! :p

4:03 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ow daar heb je eigenlijk wel een punt ja... Had ik zelf nog niet over nagedacht, wat dan wellicht weer aangeeft dat het inderdaad niet zo goed gesteld is met mijn geheugencapaciteit... :P

4:07 p.m.  
Blogger Sandmannetje said...

Gekke Dianne! :p

3:52 p.m.  
Blogger di-jan said...

Begin jij nou ook al??? Eén iemand die me het internet op gooit onder de naam 'Gekke Dianne' is al erg genoeg hoor! :(

5:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home