zaterdag, december 31, 2005

Toch een lot???

En toen was het alweer oudjaarsdag. De tijd vliegt echt voorbij. Maar, vanavond dus oudjaarsavond. Er staat me vast en zeker een heel leuk feestje te wachten. In Eindhoven dit keer. Ik heb er in ieder geval al erg veel zin in!
Maar nog iets. Oudjaar staat voor veel mensen ongeveer gelijk aan de oudejaarsloterij. En dit jaar heb ik geen lot gekocht. Ik had nog nooit echt een noemenswaardige prijs gewonnen, dus dit jaar besloot ik om mijn geld daar niet aan op te maken. Maar... toen las ik zojuist mijn horoscoop (Ik weet het, dat is heel erg. Maar toch kijk ik stiekem elke dag even... gewoon zomaar, voor de lol). En jawel, daar staat behalve dat ik erg optimistisch en positief ben vandaag, dat ik een financiële meevaller ga krijgen. Tsja... dat zet me dan toch weer aan het denken. Stel je voor dat ik een grote prijs zou winnen! Ik kan het natuurlijk altijd proberen, zo duur is zo'n lot natuurlijk ook niet... Kortom: dilemma! Moet ik nog snel een oudejaarslot kopen of niet? Ik denk er nog even over na... Als ik uiteindelijk een lot heb gekocht én een grote prijs heb gewonnen, hoort u nog van me. Verder wil ik mijn mede-boogschutters de tip geven om ook nog eens even na te denken als zij nog geen oudejaarslot hebben gekocht...
Een fijne jaarwisseling!

2 Comments:

Blogger Sandmannetje said...

hee! zoiets schreef je vorig jaar ook al! :P
maar je vindt dus dat ik ook gauw een lot moet kopen...

http://di-janne.blogspot.com/2004_12_01_di-janne_archive.html

12:19 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ja dat bedacht ik me ook al. Ik denk dat het gewoon een complot is van Horoscooponline... een complot om alle boogschutters steeds maar weer een lot te laten kopen.
Ofzo... ;)
Ik denk dat ik er toch maar geen ga kopen. Geen zin in... En ik weet dan uiteindelijk toch niet of ik een prijs had gehad of niet, dus...

1:35 p.m.  

Een reactie posten

<< Home