vrijdag, december 30, 2005

Mockamore

Een huisgenoot stelde mij laatst een vraag waarop ik het antwoord niet wist. Mijn antwoord was dan ook: 'Effe googlen'. En dat was dan volgens hem weer het antwoord van de moderne vrouw van tegenwoordig, 'effe googlen'. En inderdaad, vaak ga ik zomaar even wat dingen 'googlen'. Dat is leuk. Zo ook gisteren. Ik typte 'Mockamore' in. Hoezo verslaafd en rare acties? Maar goed, probeer het maar eens zou ik zeggen. Het levert hele leuke dingen op. Waaronder bijvoorbeeld een tekening van de Mockamore op een weblog van iemand. Maar ook een keer of 3 een verwijzing naar mijn weblog! Woei! Zo hoort het! Kom nou, Mockamore is een zo veelbesproken onderwerp op mijn weblog (en sowieso ook in mijn dagelijks leven...), dat een verwijzing niet uit kon blijven.
Dus, speciaal voor de mensen die googlen op 'Mockamore', hier nog een extra verwijzing!