maandag, december 12, 2005

Decembergevoel

Vanaf dit weekend is het er. Het échte warme decembergevoel. Ondanks het feit dat ik niet zo van de winter houd, vind ik december toch echt wel een heerlijke maand! En vanaf afgelopen zaterdag was het er ineens: dat échte, fijne, warme decembergevoel. Heerlijk!
Gewoon lekker een maand vol leuke dingen: Sinterklaas vieren (meerdere malen!) met de bijbehorende pepernoten/kruidnoten, speculaas en warme chocomel. En dan meteen daarna die kerstvrolijkheid: steeds meer kerstbomen, mooie lichtjes. Soms is de versiering iets té enthousiast, maar toch geeft het me een heerlijk gezellig gevoel. Utrecht is ook al zo mooi versierd rond kerst, zelfs het station is mooi! En ook Mockamore is in kerstsfeer gehuld... puur genieten! Echt, ik word serieus blij van al die gezellige versieringen! En als klap op de vuurpijl ben ik ook nog eens bijna jarig (paar feestjes!) én is het bijna echt kerst, wat betekent: nog meer gezelligheid en 'warmte'. En dan hebben we nog een leuk Oud&Nieuw-feestje in het vooruitzicht en zo zijn er nog veel meer leuke dingen in december!
En ja, de gedachte aan al die dingen halen toch wel het échte warme decembergevoel naar boven! En dan maakt het eigenlijk niet eens zoveel uit dat je moet leren en dat je maar heel kort vakantie hebt.

2 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Maar hij viel wél um! Whahaha

7:58 p.m.  
Blogger di-jan said...

Hahaha ja inderdaad! Hij viel um! :D
Hopelijk valt de kerstboom niet um! :P

10:36 p.m.  

Een reactie posten

<< Home