dinsdag, november 29, 2005

Lingo

Zucht. Soms lijkt het wel alsof ik alleen maar domme opmerkingen kan maken. Dan zeg ik echt van die dingen waarvan je later denkt 'had ik maar even één seconde (langer) nagedacht'. Want dat is dan gewoon de reden voor die stomme opmerkingen; ik denk dan gewoon niet na.
Gisteren was weer een klassiek voorbeeld. We keken naar Lingo. Je weet wel, dat spelletje met die woorden. Juist ja. Heel simpel. Verschillende woorden waren al de revue gepasseerd: onder andere 'boeken', 'binnen' en 'buiten'. Ineens is daar mijn slimme opmerking:
'Je hebt toch ook Lingo met zesletterwoorden???'
Goed. Laten we zeggen dat ik er ook niks aan kan doen. Ofzo.

2 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Gelukkig had mijn huisgenoot het nóg later door :p

1:53 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ja das waar! Maar ja, das dan ook een geval apart... ;)

2:01 p.m.  

Een reactie posten

<< Home