donderdag, november 10, 2005

Sneu

Er moet me toch even iets van het hart. Iets dat niet leuk is, iets heel naars. Wat dan??? Nou, het gaat over onze wc. Jawel, u leest het goed, we gaan het hebben over onze wc. Het is namelijk niet meer leuk op onze wc. Sinds afgelopen zondag. We hadden namelijk een radio in de wc hangen, die automatisch ingeschakeld werd als je het licht aan deed. Keihard 3fm in dat kleine hokje. En dat was leuk. Die radio hoorde gewoon bij de wc. Maar afgelopen zondag was er kortsluiting of zoiets, waardoor de radio weg moest. En dat is niet leuk! Het is gewoon echt stom om naar de wc te gaan nu. Je mist echt iets, er ontbreekt iets. En dat terwijl onze wc juist zo cool en leuk was. Gasten waren ook altijd enthousiast. Dan hoorde je weer het nieuws, dan wachtte je ff iets langer om nog een leuk liedje af te luisteren. Maar nu... nu is het gewoon helemaal stil. Eng stil. En hoewel ik de radio soms ook op mijn kamer hoorde (die dus naast de wc zit) en er op sommige momenten niet zo blij mee was, mis is hem! Heel erg! In het begin dacht ik 'dat gaat wel over', maar na vier dagen is het nog steeds niet over. Nee, ik ga hem zelfs steeds erger missen. En ik ben niet de enige. Een huisgenootje omschreef het al als 'de trots van het huis is weg' en een andere huisgenoot heeft het voortdurend over 'het is echt sneu'. En dat is het. Sneu.