donderdag, november 10, 2005

Pride & Prejudice

Gisteren heb ik hem eindelijk gezien! Hij stond al erg lang op de planning, maar het kwam er maar niet van...
Maar ik moet zeggen: hij was het wachten waard! Wat een coole film! Echt zo'n feelgood-film, zo'n vrouwenfilm. Het enige wat we konden zeggen op de terugweg naar huis was 'Ooooh...'. En 'Ooooh' is inderdaad ook een mooie omschrijving van de film. Leuk verhaal, erg mooi gefilmd, mooie landschappen en mooie beelden én een mooie Mr Darcy! ;) Oftewel: 'Ooooh...'
Kortom: een prima afwisseling in drukke studie-tijden!

2 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Oooooh! :D

10:55 a.m.  
Blogger di-jan said...

Els, je bent voorspelbaar! :P
Maar inderdaad, nog een keer: 'Oooooh...'
Elke keer weer als ik even aan die film denk, is het eerste wat in me opkomt 'Oooh...'
En dat is cool! Ik hou van Ooooh-films! :D

1:12 p.m.  

Een reactie posten

<< Home