maandag, november 07, 2005

Kids

Jeej... ik krijg later drie kinderen! Eerst twee meisjes, en dan nog een jongen. Da's interessant...
Mijn bazin had namelijk een methode om te achterhalen hoeveel kinderen je later krijgt, en van welk geslacht. En hoewel ik er eerst nogal sceptisch tegenover stond, en het maar onzin vond, was mijn interesse toch wel enigszins gewekt. Er kwam namelijk bij bijna iedereen twee keer hetzelfde uit! Jawel, we hebben het twee keer getest. En ook bij mij: twee keer dezelfde uitkomst. De methode leek dus redelijk stabiel en betrouwbaar te zijn! Het is iets te moeilijk om de methode hier zo uit te leggen, maar het is eigenlijk vrij simpel. Iedereen kan het. Dus, als je interesse hebt, wil ik wel eens 'in real life' testen of jij kinderen krijgt, en hoeveel en van welk geslacht! En ja, misschien is het inderdaad onzin, maar goed... Je kunt in ieder geval de uitkomst onthouden en later kijken of het klopt. Ik ben benieuwd...