dinsdag, november 01, 2005

Orlando Bloom is dus echt wel leuk!

En ik moet toegeven dat ik mezelf er vandaag op betrapte dat ik iedere keer als ik langs het kalender-standje kom als ik boodschappen ga doen, stiekem heel even de Orlando Bloom-kalender bekijk. Met een hele mooie grote foto op de voorkant. En 12 mooie, maar kleinere foto's op de achterkant. Heel eventjes maar hoor. Heel stiekempjes. Dan doe ik alsof ik naar alle kalenders aan het kijken ben, zodat niemand ziet dat ik eigenlijk alleen eventjes naar Orlando wil kijken. Ik kan er ook niks aan doen hoor. Daar vraagt hij toch om?

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

http://www.theorlandobloomfiles.com/ ;)

8:05 p.m.  
Blogger Elsjefieder said...

Daar staan wel een paar leuke exemplaren bij ja! ;)

8:51 p.m.  
Blogger di-jan said...

Hmmm... zekers! :)

10:02 p.m.  

Een reactie posten

<< Home