donderdag, november 24, 2005

Chocola, dat helpt!

Pfff... wat een dag! Een dag met ontzettend veel frustraties over die stomme meneer. Die stomme meneer die iets heel doms doet en die ervoor zorgt dat ik ontzettend vaak door die ellendige regen moest fietsen. Waarvan één keer voor niks. Grrr... Daar werd ik wel even (of eigenlijk was het niet meer even, maar gewoon de halve dag) heel chagrijnig van. Wat was ik kwaad zeg. Maar goed, mijn huisgenoot had, na mijn verhaal en gezeur aangehoord te hebben, wel medelijden. Hij gaf me een tip: 'Koop een reep chocola, dat helpt!' Ik vond dat natuurlijk een geweldig idee, en wat denk je: het hielp echt! Serieus! Ik ging nog enigszins gedemotiveerd aan mijn bureau zitten en dacht nog 'jezus, ze maken het me wel moeilijk met die goed ingepakte chocola...' Maar, toen ik eenmaal een klein stukje op had, verdween mijn slechte humeur als sneeuw voor de zon! Ik werd bij iedere hap blijer. En het was zoooo lekker, die Bon Bon Bloc Praliné! Ik heb volgensmij nog nooit zó genoten van chocola! Echt goddelijk. Ja, ik had echt even chocola nodig. En het is echt waar: chocola is je redder in nood! Chocola, dat helpt!