donderdag, december 22, 2005

Mjammie!

*Reclamemodus aan*
Het is iets lekkers van Beckers, en het is nieuw: Italiaanse Delicatezza's! Ja, die van de reclame ja... Mjammie! Erg lekkere bladerdeeghapjes mét vulling. En er zijn maar liefst vier verschillende smaken: tomaat/mozzarella, spek/aardappel, spinazie/ricotta en tonijn. En ze zijn allevier heeeeeel lekker! En dat terwijl ik van sommige ingrediënten niet eens echt hou (tonijn, bah! aardappel, bah!). Dus dat zegt wel wat dacht ik zo... ;) Nee, serieus, ze zijn echt overheerlijk! Goddelijk! Verslavend! Hoewel ik er gisteren erg veel op heb, loopt het water me al in de mond als ik er nu aan denk... Puur genieten! Als lekker borrelhapje of gewoon als tussendoortje! Ook een erg leuk 'oud-en-nieuw-hapje'!
Dus mensen: gaat dat proberen!
*Reclamemodus uit*

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Om je dan te vermaken terwijl je van dit lekkers geniet, probeer eens de Nintendo Micro ;)

3:38 p.m.  
Blogger di-jan said...

Mwah... Daar voel ik niet zoveel voor geloof ik... ;)

11:16 a.m.  

Een reactie posten

<< Home