dinsdag, januari 03, 2006

Goede Voornemens

Met ingang van 2006 ga ik... nu echt eens ontbijten op je eerste date!

Tenminste, als het aan de Voornemens-generator ligt. Ik doe niet aan goede voornemens, die vind ik onzin. Toch vond ik dit wel leuk. Ik kwam de link ergens tegen op het internet, en hoewel ik er meer van verwachtte bij het woord 'Voornemens-generator', vond ik het toch wel grappig. Natuurlijk heb ik het na mijn hierboven genoemde voornemen vaker geprobeerd, en jawel... er kwamen nog veel meer leuke en minder leuke dingen uit. Oké, ik geef toe: het is een beetje flauw. Maar op zich wel grappig, als je je verveelt ofzo...

Dus, wat zijn jouw goede voornemens???

1 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Ok, een paar van mijn voornemens:

Met ingang van 2006 ga ik...
-luidruchtiger uit eten met de hond
-vroeger verliefd worden met mijn vrienden
-sneller wegdromen in het openbaar
-opvallender sporten in de file
-dus niet meer gezond eten met mn liefde
-dus niet meer vrienden imponeren met de hond

Haha best grappig eigenlijk...

3:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home