zaterdag, januari 14, 2006

Augurken nemen de keuken over

Aaah... ik word gek! In die tijd van iets meer dan een jaar dat ik nu hier woon, heb ik nog nooit, ik herhaal: nog nooit, augurken gezien hier in huis. Oké, misschien heb ik ze wel ooit eens gezien, maar niet heel bewust in ieder geval. Daaruit concludeer ik dat ze niet in groten getale aanwezig zullen zijn geweest. Anders had ik ze namelijk wel opgemerkt. Welnu, de afgelopen week is een keerpunt bereikt. De hele week al zie ik augurken in huis. Ik word er gek van! Vanaf maandag staat er één pot augurken op de keukentafel, en één pot op het aanrecht. En tot overmaat van ramp deed ik een koelkast open en vond ook daar een pot augurken. En, het allerergste: gisteren kwam een huisgenootje ook al met een pot augurken aanlopen omdat 'ze die had zien staan en het wel een goed idee vond'. En ik heb aan een aantal huisgenoten gevraagd of ze weten waar die augurken ineens allemaal vandaan komen, maar niemand weet het. Aaah... Gewoon ineens zóveel augurken. Dat kan ik niet aan. Help! Augurken nemen de keuken over! En als we er niks aan doen nemen ze dadelijk de hele wereld over!

4 Comments:

Blogger Sandmannetje said...

nemen ze dadelijk de hele wereld over? nou zeg, di-jan, niet overdrijven hè! Kalm maar.

Of hou je niet van augurken?

3:47 p.m.  
Blogger di-jan said...

Mwah... vind ze niet zo heel boeiend. Ze hoeven van mij in ieder geval niet in zo'n groten getale aanwezig te zijn dat ze met meerderen zijn dan wij mensen ;)En daar leek (en lijkt eigenlijk nog steeds!) het wel op...

4:27 p.m.  
Blogger SnoopS said...

Er is er eentje zwanger, hoera hoera!

ofzo?!

12:47 p.m.  
Blogger di-jan said...

hahaha... ja wie weet... :P Ik zal in de gaten houden of ze zich nóg meer gaan vermenigvuldigen ;) haha

1:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home