vrijdag, januari 20, 2006

Lente?

En ik ben gewoon nog steeds super vrolijk! Vorige week schreef ik er ook al een keer over, maar mijn humeur is nog steeds niet kapot te krijgen. Ik lach, spring, fluit (nou ja, pogingen tot...), huppel en weet ik veel wat nog meer allemaal. De hele dag door. Of eigenlijk al meer dan een week, aan één stuk door! Niets kan mijn vrolijkheid en blijheid kapotmaken, zelfs vier keer op een dag door de regen fietsen boeit me niet. Ik vind alles mooi en leuk en geweldig en grappig. Mijn lachgrens is nóg lager dan normaal. Echt geweldig! Woei! Hoewel het volgens mij toch echt nog midden in de winter is, lijkt het wel lente...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

jeetje, het is hier echt pokke weer. ik vraag me nu al een week af wat ik in dit land doe en jij maar lekker vrolijk wezen. BAH

10:50 a.m.  
Blogger di-jan said...

Nou, laat me lekker vrolijk zijn! I'm singing in the rain! ;) Denk dan aan die volgens jou zo coole film... wie weet word je dan ook zo vrolijk! :)
En bovendien geldt vaak: je bent zo blij als je besloten hebt dat je wil zijn! :)

11:42 a.m.  

Een reactie posten

<< Home