maandag, februari 06, 2006

Nadenken is soms echt moeilijk

Van de categorie domme acties hadden we er zojuist weer eentje. Hoe krijg ik het toch weer voor elkaar. Boodschappen gaan doen en er bij de kassa achterkomen dat je portemonnee niet in je tas zit. Zucht...
En ja, dan kan ik wel allemaal excuses gaan verzinnen over dat ik het weekend bij mijn ouders was en dat al mijn spullen nog in mijn andere tas zaten en dat ik vakantie heb en dus niet na kan denken en weet ik veel wat voor excuses en redenen ik nog meer zou kunnen verzinnen. Dat doe ik maar niet. Het is gewoon dom. Onnadenkendheid. Jammer maar helaas. Gelukkig vond ik het eigenlijk niet eens erg. Normaal gesproken zou iedereen ontzettend balen van zo'n actie. Maar ik vandaag niet. Nee, tijdens mijn ritje naar huis en terug naar de supermarkt had ik er eigenlijk alleen maar hele erge lol om en moest ik er alleen maar heel hard om lachen. Gelukkig.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hallo, t is gelukt zoals je ziet..
Niet echt slim nee, ik vind het ook echt iets voor jou...Kwam je er echt pas achter toen je moest afrekenen of al eerder?
Maar heb je toch mooi weer een extra stuk gefietst! Is goed voor je!
Tot zaterdag!

12:55 p.m.  
Blogger di-jan said...

Nouhou... is helemaal niks voor mij! Ik vergeet nooit iets belangrijks! Ja nu dan... Maar ik kwam er echt bij de kassa pas achter ja. Best voor lul eigenlijk. Maar goed, boeien. Had ik ook weer lol! ;)

12:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home