donderdag, augustus 10, 2006

Zonnebrandcrème

Eindelijk is het dan bijna zover: op vakantie! Naar het zonovergoten Portugal om daar te genieten van een welverdiende vakantie. Lekker uitrusten. En ja, wat doe je in de dagen voordat je op vakantie gaat? Juist, de laatste dingetjes kopen. Tijdschriften, shampoo, douchegel, dat soort dingen. En natuurlijk datgene wat absoluut niet mag ontbreken: zonnebrandcrème. En laat nou net dat problematisch zijn dit jaar... Ik heb vandaag zo ongeveer alle Etos-vestigingen in Utrecht gehad (nou ja, niet alle, maar toch wel een stuk of vijf) en ook erg veel Kruidvat-vestigingen. Ook bij verschillende Albert Heijns heb ik gekeken, en bij de Konmar. Maar helaas. Nog steeds geen zonnebrandcrème. Nergens hebben ze geschikte. En dat terwijl ik niet eens heel kieskeurig ben. Oké, het liefste wilde ik die van Ambre Solaire, omdat die vorig jaar als beste getest is én omdat ik daar zelf al jarenlang goede ervaringen mee heb. En dan niet die spray, maar gewoon de crème. Maar helaas, die is erg schaars, en alleen verkrijgbaar in óf factor 4 (dat gaat niet lukken...) óf factor 40 of 50 (en dat is wel erg overdreven...). Dit is op zich nog niet zo'n ramp, maar bij andere merken is dit ook het geval! Nergens hebben ze zonnebrandcrème in factor 12 of 15. Sorry hoor, maar ik neem aan dat daar over het algemeen toch meer vraag naar is dan naar factor 4 of 50! Waarom is die dan juist onvindbaar??? Zo raar is het toch niet dat ik begin augustus nog zonnebrandcrème in een fatsoenlijke factor wil kopen??? Kansloos is het!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik heb het
ETOS =
(Eendracht, Toewijding, Overleg en Samenwerking).

echt waar daar staat het dus voor, Etos is door Philips mensen opgezet en daar staat het voor!
gaaf he!

12:13 a.m.  
Blogger di-jan said...

Wow vet! Was het al helemaal vergeten om het op te zoeken...

10:42 a.m.  

Een reactie posten

<< Home