dinsdag, juli 25, 2006

Blind Date

Nee jongens, wees gerust, geen verslag van een of andere blind date die ik had. Nee, het gaat over iets anders. Ik besloot namelijk eens een keer met mijn moeder mee naar de Oirschotse bibliotheek te gaan. Wie weet vond ik wel een leuk boek om me te vermaken in mijn vrije uurtjes. Daar aangekomen, bleek dat ze een ontzettend leuk iets hadden bedacht. Er staat daar een kast, waar met grote letters 'Blind Date' op staat, met daarin allemaal pakketjes. In die pakketjes zitten boeken. Je kunt een pakketje uitzoeken en dat lenen, als extraatje in de vakantie. Het zijn allemaal boeken die geselecteerd zijn omdat ze bijzonder zijn; heel grappig of heel ontroerend, heel mooi geschreven of heel verrassend. Leuk toch? Een blind date met een boek. Ben benieuwd of het boek dat wij uitkozen me bevalt... De eerste indruk was in ieder geval goed!