donderdag, juli 13, 2006

Elleboogstootdag

Kennen jullie dat ook, lieve lezers? Zo'n dag waarop er op zich eigenlijk bijna niks fout gaat, maar waarop er één klein minpuntje is: je stoot de hele tijd je elleboog. Ja? Klinkt bekend of niet? Nou, ik kan je vertellen, ik heb ze de laatste tijd steeds vaker. Elleboogstootdagen. Soms gebeurt het zelfs wel een keer of zeven op één dag. Terwijl ik dan niet eens iets bijzonder elleboogstoot-gevoeligs doe. Nee, gewoon op één dag heel vaak je elleboog stoten. En meestal is het dan ook op één dag steeds dezelfde elleboog; de ene keer is het de hele dag links, de andere keer weer rechts. En ik weet, dit is totaal niet boeiend. Maar goed, vaak schrijf ik over dingen die me opvallen. Nou, dit valt mij op de laatste tijd. Een goede reden dus om er over te schrijven, toch?

2 Comments:

Blogger Sandmannetje said...

poeh hee! wat een ellebogenwerk! :p

11:27 a.m.  
Blogger di-jan said...

moehaha :P

12:21 p.m.  

Een reactie posten

<< Home