vrijdag, juli 07, 2006

Nutteloze weetjes

Ik ben dol op nutteloze weetjes en rare feiten waar je eigenlijk helemaal niks aan hebt. Het feit dat er naar sommige dingen onderzoek wordt gedaan... geweldig! Ik gooi mijn omgeving dan ook regelmatig dood met feiten waar ze totaal niets aan hebben en waar ze ook niet op zitten te wachten. Sorry, maar ik vind het wél leuk! Nu heb ik in mijn zoektocht naar hoe vaak je nou ook al weer maximaal een willekeurig stuk papier kon dubbelvouwen (Het is niet meer dan zeven keer! Ik moet het alleen nog proberen, want stiekem geloof ik het nog niet...) een leuke site gevonden: Leuk om te weten. Geweldig! Dit is dus echt iets voor mij en ik ga hem zeker vaker lezen. Én proberen die onzin te onthouden natuurlijk...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik moest gelijk aan jou denken
"23% of all photocopier faults worldwide are caused by people sitting on them and photocopying their buttocks."

hahah
ook leuk is dus www.greatfacts.com

11:19 a.m.  

Een reactie posten

<< Home