maandag, juni 19, 2006

Vooruitdenken voor een Wuppie

Ik denk nooit graag ver vooruit. Dat 'ver' kun je trouwens wel weglaten. Ik leef gewoon van moment tot moment. En dat is op zich heel fijn. Alleen bij sommige dingen niet. Een simpel voorbeeld: boodschappen doen. Dat doe ik zo ongeveer elke dag. Héél af en toe, als ik voor twee dagen achter elkaar hetzelfde kook, dan om de dag. Maar minder lukt me sowieso niet. Ik vind het veel te moeilijk om meer dan één dag vooruit te plannen wat voor boodschappen ik nodig heb en om te bedenken wat ik over twee dagen bijvoorbeeld ga eten. Conclusie: ik doe heel vaak heel weinig boodschappen. En dat is op zich niet zo'n ramp. Alleen vandaag wel. Eindelijk dacht ik een keer veel boodschappen te gaan doen, zodat ik even vooruit kon met alles. En zodat ik eens een keer wél een wuppie kreeg, want daar was het me stiekem allemaal om te doen. Om voor minimaal 15 euro boodschappen te doen. Maar nee hoor. Het is me wéér niet gelukt. Heel mijn mandje vol geladen, en ik dacht bij mezelf dat ik voor minimaal 17 euro boodschappen had. Ik had het natuurlijk niet allemaal opgeteld, das teveel moeite. Kom ik bij de kassa: 13,94 euro. Nog steeds geen wuppie! En ja, dat vind ik serieus heel jammer. Speciaal naar de AH, speciaal na zitten denken over wat ik allemaal extra mee ging nemen, speciaal heel mijn mandje volgeladen. En dan nog geen wuppie... Maar ja, wél goedkoop boodschappen. Dat dan weer wel.

5 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Moehaha! Ik heb lekker al mijn tweede wuppie! En ze zijn allebei oranje! 17,58 liet de kassa me vandaag zien! :p :p

8:30 p.m.  
Blogger Laura said...

Ik heb er lekker ook al twee! Wit en oranje! Eentje heb ik zelfs gekregen toen ik slechts 6 euro had uitgegeven! Aardige cassière hoor, daar aan de Voorstraat! En ja, vandaag ook weer, toen ik iets van 20 euries uitgegeven heb (boodschappen voor een hele week! Nou ja, tot en met donderdag). Jeee!

10:59 p.m.  
Blogger di-jan said...

Nouhou, ik wil ook een wuppie!!! :'( ... Dus, als iemand er één te koop aanbiedt voor een mooi prijsje... ik hou me aanbevolen! Want op de 'normale' manier is het me blijkbaar niet gegund ;)

11:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Dian,
Ik heb nog wel een wuppie over hoor! Voordeel van thuiswonen en dus heel veel boodschappen doen! Weet alleen niet of ik je nog binnekort zie. Ben morgen wel in Utrecht, want dan heb ik mijn Buluitreiking. Daarvoor ben ik bij Mockamore rond 10 uur waarschijnlijk. Welke kleur wil je hebben?

3:48 p.m.  
Blogger di-jan said...

Oooh lief!!! :) Maar, tis niet meer nodig: ik heb er al eentje gekregen! Mijn lieftallige huisgenoot heeft er eentje in mijn keukenkastje geplakt! Alsof hij wist dat ik zooooo graag een Wuppie wilde...

7:19 p.m.  

Een reactie posten

<< Home