woensdag, mei 17, 2006

Potjandriedubbeltjes, het zal toch niet?!?

Dacht ik vanochtend toch zomaar dat ik HEM zag lopen. Gewoon, in het wild. Midden in Utrecht. HIJ, mijn grote held. Xander de Buisonjé. Theoretisch gezien zou hij het zeer zeker kunnen zijn. Hij zag er precies hetzelfde uit als Xander. Hij liep hetzelfde (voor zover ik weet hoe Xander loopt...). Én hij had een hele grote zonnebril op en wilde dus eigenlijk stiekem niet herkend worden. Maar ik herkende hem stiekem toch als Xander. Het zou kunnen. En het zou heel cool zijn.
Hij zal het echter wel niet geweest zijn. Dat is te mooi om waar te zijn...

2 Comments:

Blogger Laura said...

Als hij het nou wel was... Wat dan??

12:04 p.m.  
Blogger di-jan said...

Nou, das heel cool! Xander is namelijk supercoolvetgaaf en weet ik veel wat nog meer! Oh ja, en ook gewoon leuk! :)

4:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home