donderdag, mei 04, 2006

Dromen

Dromen vind ik een fascinerend iets. Zeer interessant. Waarom dromen mensen? Om dingen van de dag te verwerken zegt men. Maar waar komen dan soms die hele vreemde dromen vandaan? En hoe kun je die vreemde dromen verklaren en wat betekenen ze? Ik bedoel, wie kan mij uitleggen waar ik het vandaan haal om te dromen dat ik bij het pannenkoekenhuis waar ik werk een pannenkoek eet met een of ander vaag spinazie-ei-mengsel en daarop komkommer??? Oké, we hebben wel een pannenkoek met spinazie en daarop stukjes ei. Maar waar haal ik dan dat vreemde ei-mengsel in hemelsnaam vandaan? En hoe komt die komkommer (die overigens ook nog eens in een heel mooi bloemetjes patroon op de pannenkoek lag) dan in godsnaam op mijn pannenkoek? En wat heeft deze droom te betekenen??? Ik zou het graag willen weten...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Als je iemand gevonden hebt die het weet wil ik ook wel wat dromen voorleggen :) Zoals 'waarom droom ik dat mijn wenkbrauwen tot op mijn voorhoofd groeien?'
Je bent niet de ene met vreemde nachtspinsels
Groetjes
Hilde

12:16 p.m.  

Een reactie posten

<< Home