vrijdag, april 14, 2006

Moulin Rouge

Zojuist weer eens de film Moulin Rouge gekeken. En jawel, het was weer genieten. Echt, wat een geweldige film is dat! Super! Ik weet dat mensen het niet met me eens zijn. Maar ik vind hem geweldig! Ik kan niet zeggen wat ik er nou precies zo leuk of goed of geweldig aan vind. Ik denk vooral de muziek en het verhaal. Maar waarom en hoezo dan precies; geen idee. Het blijft alleen een feit dat het echt een ontzettend heerlijke film is om te kijken. Zelfs na zo'n tien keer. Hij blijft gewoon super. Gewoon lekker romantisch. Heerlijk, het is gewoon puur genieten om die film te zien. Elke keer weer. En ik kan er maar niet over uit hoe geweldig Moulin Rouge is. Steeds als ik die film zie verwonder ik me weer over het feit dat hij zo geweldig, leuk, goed en mooi is. Kippenvel. Wat een film. Echt mijn all-time-favourite. Ik word er gewoon iedere keer weer écht blij van. En ik zou hem elke week kunnen kijken, en het zou nooit gaan vervelen. Zelfs twee keer achter elkaar kijken zou niet vervelen. Oooooh, wat een heerlijke film is het toch. Dus, voor de mensen die hem nog niet gezien hebben: ga u schamen en gaat dat zien!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Als trouwe blog lezer baal ik van het feit dat je als je een keer engels schrijft de engelse versie aanneemt
favourite -> favorite!!!

maar ik ben het zeker met je eens, moulin rouge is supervetchil oftewel SUBZERO

nog 220 woorden en dan ben ik niet alleen ook met vakantie maar kan ik me waarschijnlijk Bachelor of Arts noemen ;)

6:55 p.m.  
Blogger di-jan said...

Tsja... het heet niet voor niks ENGELS he... :P

11:20 a.m.  

Een reactie posten

<< Home