donderdag, april 13, 2006

Hoe een tentamen bijna leuk wordt

Goed. Dan heb je na een paar ontzettend drukke dagen waarop je je opgesloten hebt in je kamer en alleen maar geleerd hebt uiteindelijk het bewuste tentamen. En jawel, het ging zich allemaal afspelen in de Jaarbeurs. Op zich al apart. Maar goed, het kan natuurlijk en we zouden wel zien. Toen iemand me erop wees dat tentamens in de Jaarbeurs voor hem gelijk stonden aan een kopje koffie erbij krijgen (???) klonk me dat wel als muziek in de oren. Niet dat ik het echt verwacht had. Nee, natuurlijk niet. Maar toch. Het klonk leuk. Eenmaal in de Jaarbeurs, hal 5, aanwezig was er echter wel een ander element dat mijn verbazing schetste. En dan ook écht. Alle tafeltjes stonden keurig opgesteld in rijen, met op de helft van de tafeltjes enkele papiertjes. Dat is nog een vrij normaal scenario. Maar jawel, nu komt het. Op die papiertjes lag iets. Een heel klein iets. Een paaseitje! Eén lief, klein paaseitje op elk tafeltje. Geweldig toch? Ik zeg je, daar word ik nou écht blij van. Zo'n mooi klein iets. Met zo'n groot effect. Een paaseitje bij je tentamen... Is het niet geweldig?

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik begin bijna te balen dat ik geen tentamens heb...nou ja dat valt ook wel weer mee, post practicum nieuwe media hebben we met een groepje 3 uur bij mockamore gehangen
OOK LEUK
word je ook blij van !
ps daar hadden ze ook paaseitjes

9:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home