woensdag, maart 15, 2006

Londen, here we come!

Jawel, bijna is het zover. Bijna stappen we in de bus naar Londen! Woei!
Mijn tas staat al uren klaar, ingepakt en wel. Te wachten tot het eindelijk zover is. En ik ben in feite ook al uuuuuren aan het wachten tot ik eindelijk kan gaan... En jawel, het is eindelijk bijna zover! En wat heb ik er ontzettend veel zin in! Londen, here we come! En laten we natuurlijk ook de Starbucks niet vergeten, want wat is Londen zonder vele bezoekjes aan de Starbucks???

Tot maandag!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

starbucks sucks. ik snap dus echt niet de plezier die mensen uit een simpele koffie met opgeblazen prijzen halen. maar thats just me. veel plezier bij de rode brug.

8:59 a.m.  
Blogger SnoopS said...

daar hoef je niet voor naar Londen hoor, in Madrid zijn ze ook in overvloed :) op loopafstand van m'n huis zelfs twee...

veel plezier (maar dat is vast te laat), dus: is het leuk geweest?

9:28 a.m.  
Blogger di-jan said...

Karin hou jij even je mond. Jij was nota bene degene die min of meer mijn Starbucks-verslaving veroorzaakt heeft. Dus niet zeuren! Starbucks rules!
En jaaaa, het was super leuk! :)

3:11 p.m.  
Blogger Sandmannetje said...

oh, als karin het op die manier stelt, dan zeg ik dat Starbucks echt super is! iets leukers kan ik me niet bedenken.... :P

1:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home