dinsdag, maart 14, 2006

Meegenomen balie

Op de Uithof hebben ze zo'n mooie stellage staan. Zo'n soort balie waar dan allemaal foldertjes enzo op liggen, die je gratis mee mag nemen. Ja, boeiend zult u denken. Inderdaad, dat is heel boeiend. Er hing namelijk altijd een bordje boven, met 'Meeneembalie' erop. Maar tot mijn grote verbazing zag ik vandaag dat het bordje 'Meeneembalie' weg was. Jammer. En het leek ook dat de balie op zich een andere was. Maar misschien beeld ik me dat maar in. Misschien wil ik te graag dat er echt een of andere grapjas is geweest die lol had om het bordje 'Meeneembalie' en bij zichzelf dacht 'Hee, die balie mag je meenemen!'. En dat dus ook gedaan heeft. Iemand die wél een keer echt het lef had om schroevendraaiers mee te nemen en de bewuste balie daadwerkelijk los te schroeven en mee te nemen. Het zou natuurlijk zomaar kunnen. Als het inderdaad zo is, dan baal ik. Dan baal ik ervan dat wij niet écht het lef hadden om dit te doen. Dat wij er alleen maar grappen over durfden te maken. Het was zo'n mooie actie geweest.

5 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Moehaha...

8:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ben ik een erg grote spelbreker als ik zeg dat ze met die balie (van de uitwijk) zijn bezig geweest en volgens mij ook de borden met de treinfoto's zijn weggehaald? (aka, de balie heeft een facelift gehad imho)

mja, het meegenomen verhaal is interessanter idd:P

11:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ja euhh ik de ikea was te ver weg en met mijn pied a terre was het nog niet helemaal in orde ;)

8:00 a.m.  
Blogger di-jan said...

Rigi toch... spelbreker! :P
Nee, denk je nou echt dat ik zóóó naïef was om echt te denken dat iemand die balie meegenomen had??? Oké, ik ben naïef, maar zo erg nou ook weer niet... ;) Maar nou is mijn verhaal wel ineens een stuk minder interessant... :(

12:55 p.m.  
Blogger Sandmannetje said...

Moehaha (net als elsje!)

1:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home