maandag, maart 06, 2006

Oscardag

Jawel, ik ben gisteren net als vorig jaar weer naar de Oscardag geweest in Pathé de Munt in Amsterdam. En ja, het was weer super! Weer vijf films die ik aan mijn lijstje kan toevoegen:
- Brokeback Mountain
- Crash
- Charlie & the Chocolate Factory
- Cinderella Man
- North Country
Ze waren bijna allemaal super goed en leuk! Wat is het toch heerlijk en relaxed, zo'n hele dag in de bioscoop. Super. Dat zou iedereen een keer moeten doen. Gewoon even helemaal weg. Jammer dat vandaag de realiteit extra hard aankomt, en de opdrachten en het leeswerk nog harder roepen dan normaal. Maar goed, het was het waard. Volgende jaar weer!?!?

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

jaaaaaaa ik ben er dan ook weer :)

12:22 p.m.  
Blogger di-jan said...

Oké, deal! :)

3:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey,

Crash was mooi he! Ik had dat toen op mijn site gezet in Amerika dat je die moest gaan zien. Best wel intens. Maar wel zo'n film die je eigenlijk maar 1 x moet zien. Vaak kijken doet het geen recht...

11:44 a.m.  

Een reactie posten

<< Home