dinsdag, juni 13, 2006

Kwijt

Tsja. Anders ben je gewoon ineens een niet onbelangrijk document kwijt: je rijbewijs... Ik weet zeker dat ik hem nog had en ook waar, maar de dag erna was hij ineens weg. En hij is écht nergens. Hellup! Daar kan ik dus niet tegen! Ik weet zelfs nog dat ik een keer bedacht 'hmm, even mijn rijbewijs hierin stoppen, anders ben ik hem morgen kwijt'. Maar hij is dus toch weg. Verdwenen, verschwunden. En dat is dus zeer frustrerend. Dingen kwijtraken. Vroeger gebeurde het me nooit, toen was ik heeeeel ordelijk en netjes en wist ik altijd nog waar alles was. Maar het gebeurt me steeds vaker dat ik iets kwijt ben, of niet meer weet waar ik het gelaten heb. Heeft dat soms iets met ouder worden te maken ofzo???

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

volgens mij was jij tijdens het practicum ook al een groepsgenootje kwijt....goed bezig!

10:24 p.m.  
Blogger Sandmannetje said...

ohooh, heb je em inmiddels weer teruggevonden?

1:45 p.m.  
Blogger di-jan said...

Nope... Heb werkelijk óveral gezocht, maar hij lijkt van de aardbodem verdwenen. Erg frustrerend, maar goed ik heb het idee maar laten varen dat ik moet begrijpen hoe hij weg kan zijn. Onbegrijpelijk, maar blijkbaar waar: hij is gewoon verdwenen. Dus maar even een nieuwe aanvragen :S

11:30 a.m.  

Een reactie posten

<< Home