maandag, mei 29, 2006

Alles is terug te voeren op communicatie

Vandaag kocht ik de 'Inspiring shower gel Tropic Mix van Fa, with Passion Fruit & Guave extract'. Dus. En weet je waarom ik juist deze kocht? Dat deed ik enkel en alleen omdat de verpakking zo'n ontzettend leuke kleur roze had. En verder zag hij er ook wel mooi uit. Maar vooral dus om de mooie roze verpakking. En dit bewijst maar weer eens hoe belangrijk goede communicatie is. Want ja, zelfs een simpel iets als een verpakking is communicatie. En eigenlijk zijn zo ongeveer alle dingen terug te voeren op communicatie. En zo'n simpel communicatiemiddel kan dus blijkbaar héél belangrijk en vooral doorslaggevend zijn.
Zei de communicatiedeskundige-in-spé.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

gvd je gaat er met mijn theorie vandoor!!! doos

6:59 p.m.  
Blogger di-jan said...

Wat nou jouw theorie??? Jouw theorie was ooit dat alle problemen terug te voeren waren op communicatie. Dat bedoel ik hier niet mee. Ik bedoel meer dat werkelijk álles communicatie is of kan zijn. Zoiets...

7:58 p.m.  

Een reactie posten

<< Home