woensdag, juni 28, 2006

Haha

Waarom krijg ik toch zo vaak commentaar op mijn lachgedrag de laatste tijd??? Steeds maar weer mensen die dingen zeggen als 'Dianne, wat zit je nu weer te lachen, hou toch eens op!' of 'Wat zitten jullie (ja Elsjefiederelsje, ook jij!) nu weer te giechelen? Jezus zeg, jullie zijn echt niet normaal en heeeeeel erg!' of 'Daar heb je onze giechel weer hoor... sjongejonge zeg!'.
En ja, ik lach graag en veel. Maar waarom die opmerkingen??? Het is toch goed en leuk als ik veel lach??? Ik zou echt nooit commentaar kunnen leveren op iemand die veel lacht. Dat moedig ik juist aan. En hoewel ik ergens heel in de verste verte wel kan begrijpen dat het misschien enigszins irritant is als iemand de hele tijd zit te lachen, zou ik er zeker geen commentaar op hebben. Dus mensen, bedenk op die momenten dat je er eigenlijk iets van wilt zeggen maar dat het beter is om veel te lachen dan om veel te huilen of om vaak heel chagrijnig te zijn. Want zo is het toch gewoon?

1 Comments:

Blogger Laura said...

Meisje, ik vind dat je helemaal gelijk hebt! Gewoon blijven lachen! Vrolijkheid is een mooie eigenschap! :D

2:32 p.m.  

Een reactie posten

<< Home