dinsdag, mei 31, 2005

Zou het lukken?

Een tijdje geleden was ik hem al eens gestart. Mijn 'ban de winterschoen-actie'. Maar helaas, toen was het slechts één dag lekker mooi weer, en is het dus niet gelukt. Maar afgelopen weekend ben ik hem weer gestart, en nu écht. En ik hoop van harte dat het nu wél lukt. Dat ik nu echt niet meer mijn winterschoenen (lees: laarzen) aan hoef. Altijd heb ik van die momenten waarop ik er ineens genoeg van heb. Dan heb ik ineens het gevoel dat het wel lang genoeg heeft geduurd met die kou, en dat er maar een overgang moet zijn naar mooier weer. Eerder dit jaar waren er bijvoorbeeld ook de plotselinge acties 'ban de sjaal' en 'ban de winterjas'. Die zijn, op één enkele avond waarop we gingen barbecuen en het ijskoud was na, allebei meteen geslaagd. Dus, ik hoop dat mijn 'ban de winterschoen-actie' nu dan wel lukt...Ik probeer het in ieder geval gewoon vol te houden, dan maar een beetje kou lijden! Ban de winterschoen!

2 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Jaaa ik doe mee!

(en koud dat we het krijgen...)

5:31 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ja...misschien wel ja. Gisterenavond op de fiets was het echt ijskoud met mijn zomerse schoentjes :( Maar we houden vol!

5:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home