donderdag, mei 19, 2005

Nadenken

Zo. Dan ga ik nu eens even nadenken. Ja, daar ga ik echt eventjes voor zitten. En dat heb ik gepland. En nee, dat is niet raar. Gisteren werd ik er om uitgelachen, maar het werkt gewoon goed. Natuurlijk, je kunt 'tussen de bedrijven door' ook wel nadenken, maar écht nadenken en je gedachten en ideeën uitwerken lukt gewoon het beste als je er de tijd voor neemt en er voor gaat zitten. Het is dus niet raar als je zegt 'Ik zal er eens over nadenken, morgen'. Dat werkt namelijk gewoon het beste. Bij mij tenminste.

6 Comments:

Blogger SnoopS said...

Uhh... waar ging je over nadenken dan? Moest ineens aan mezelf denken toen ik dat las. Heb ook wel veel nagedacht vorige week en dat wilde ik plannen, maar dat gaat toch altijd 't beste op de momenten dat 't eigenlijk niet uitkomt...

10:28 a.m.  
Blogger di-jan said...

Waar ik over ging nadenken? Over allerlei dingen: over hoe we onze krant het beste konden gaan maken, over wat voor leuks we nog konden gaan doen en zulk soort dingen...Maar mijn nadenken heeft toen helaas niet heel veel opgeleverd. Geen goed denkmoment denk ik...ofzo ;)

12:39 p.m.  
Blogger Sandmannetje said...

tsja, nadenken... ik doe t ook wel eens... :s

maar de laatste tijd niet meer! :)

12:52 p.m.  
Blogger di-jan said...

Maar je moet ook niet teveel nadenken. Dat is niet goed.

11:07 a.m.  
Blogger Sandmannetje said...

dat weet ik niet, ik zal er ns over nadenken...

11:55 a.m.  
Blogger di-jan said...

Moehaha...
Je moet vooral niet nadenken over nadenken, das helemaal niks...

12:19 p.m.  

Een reactie posten

<< Home