maandag, mei 16, 2005

Vervanging

Helaas...Wegens enorme drukte waren we gisteren veel te laat klaar met werken. En daardoor viel onze ontmoeting met Xander helaas in het water. En hoe jammer we dat ook vonden, we besloten er maar het beste van te maken en een soort van vervanging voor Xander te verzinnen. En dat werd lekker na het werk gezellig borrelen met een paar collega's en de baas en de bazin. En dat is ook leuk! Vraag me niet wat voor gesprekken je voert als het gaat over Air Kroon, koortslippen, schnitzels, caravans, Tupperware-bakjes enz. enz. enz...Ik ga het niet uitleggen, maar één ding zeg ik wel: het is niet wat je denkt. Wat een gesprekken zeg...Elke keer weer. Maar goed, het was gezellig. Hoewel er natuurlijk eigenlijk geen waardige vervanging te bedenken is voor een ontmoeting met Xander...

3 Comments:

Blogger Sandmannetje said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

2:11 p.m.  
Blogger Sandmannetje said...

Zal ik dan als troost een stukje zingen? ;) "Hou me vast..."

12:11 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ja leuk zeg, een zingende Sander...:P
Gelukkig maar, het is over...

12:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home