zaterdag, april 23, 2005

XXX

Veel mensen kennen hem al wel: mijn obsessie met Xander de Buisonjé. Ik weet niet hoe het precies is ontstaan, en dat maakt ook eigenlijk niet zoveel meer uit. Hij is er gewoon. Ik vond de liedjes van Volumia altijd wel leuk, maar nooit zo heel bijzonder leuk. Gewoon leuk. En Xander was ook gewoon leuk. Maar sinds een jaar ofzo is het veranderd. In een soort obsessie. Op een bepaald moment kwamen Karin, Els en ik erachter dat we Xander toch stiekem wel geweldig vonden. En bij elk liedje dat ik op de radio hoor, barst ik zo ongeveer in lachen uit. Ik kan al genieten van één liedje, dat maakt zo ongeveer mijn hele dag goed. De naam Xander alleen al vind ik geweldig; en dan vooral in combinatie met 'de Buisonjé'. Schitterend. En het mooiste is nog wel zijn volledige naam: 'Alexander Serge de Buisonjé'. Prachtig. Maar goed. We hadden het er al een tijdje over dat we naar een concert van hem moesten gaan. Maar dat kwam er maar niet van. Tot gisteren. Ik ging opzoeken waar hij zoal speelde, en ja....

WE GAAN NAAR XANDER!!!

Hij treedt op met Pinksteren op het Elastiek festival, in Hilvarenbeek, helemaal gratis. Echt cool!!! Dus, daar gaan we mooi even heen! De komende tijd wordt de obsessie dus waarschijnlijk alleen maar groter. Maar misschien kom ik er wel overheen als ik hem eenmaal heb gezien...

4 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Jaaa, eindelijk! We gaan hem zien!

Hij geeft dan een daverend optreden, totdat hij zegt: Het is over, de liefde tussen dit publiek en mij. En dan gaan we hem backstage opzoeken, en dan ziet hij ons en kletsen we even. Dan is het toch tijd voor het Afscheid, en dan zegt hij: Hou me vast, Zeg dat je niet hoeft te gaan, Blijf bij mij! Ik wil niet dat je gaat schat!

Dus...*droomt lekker verder*...

1:35 p.m.  
Blogger Sandmannetje said...

bah Xander, bijna net zo erg als Jamie Collum, of iets minder erg, daar ben ik nog niet uit. Verschrikkelijke slijmballen zeg! :P

wel een mooie naam inderdaad, dat wel.

11:50 p.m.  
Blogger SnoopS said...

Ben 't met Sander eens, behalve dat ik Jamie Cullum dan wel weer leuk vind... ;) maar veel plezier alvast! Elastiek is altijd leuk volgens mij... zelfs als Xander dus bagger is ;). Hoopte alleen dat dit berichtje over iets anders zou gaan toen ik de titel zag... maargoed, dit is ook liefde hè ;)

9:20 p.m.  
Blogger di-jan said...

Jamie Cullum is ook leuk!!!
En helaas Maartje, het ging 'maar' over Xander...;)

10:37 a.m.  

Een reactie posten

<< Home