maandag, april 04, 2005

Schattig kindje

Oooh...Kleine kinderen zijn vaak zo lekker direct en duidelijk. Die draaien er niet omheen. Zoals gisteren bij mijn werk. Er zat een groep van ongeveer zeven mensen, waarvan twee kleine kindjes. Ik heb bij die mensen gewoon netjes hun pannenkoeken gebracht, heb verder niet veel speciaals gedaan. Ja 'smakelijk eten' gezegd, en toen ze vroegen 'heeft u misschien poedersuiker?' heb ik gezegd 'ja, ik zal het zo voor u pakken'. Verder niets bijzonders, net zoals altijd. Maar goed, één van die kindjes dacht daar blijkbaar anders over. Die zei, toen ik na de laatste pannenkoek en een 'smakelijk eten' wegliep: 'Mama, ik vind die mevrouw eigenlijk wel heel lief!'
Ooooh...dat doet je goed! :) Alleen jammer dat je collega's en baas en bazin je niet zo hoog inschatten: 'Oow, dat ging vast niet over jou!'. En bedankt...