zaterdag, april 02, 2005

Biertje?

Ja, ik ben een meisje. En ja, soms drink ik bier. Is dat nou zo raar? Waarom vinden zoveel mensen, en dan vooral jongens, dat zo vreemd? Er staat toch volgensmij echt nergens op een flesje bier 'alleen geschikt voor mannelijke drinkers'. Waarom lijkt het dan alsof zoveel mensen dat wel denken? En waarom moeten ze me er dan ook op aanspreken? 'Heej, een meisje dat bier drinkt, wat apart'. 'Je komt zeker uit Brabant, omdat je bier drinkt???'. Ja! Nou en??? Ik ken wel meer meisjes die ook bier drinken, en het ook wel lekker vinden. Nou, laat ons dan lekker bier drinken! Daar hebben jullie toch geen last van?!?

7 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Precies! Je kunt ook gewoon meisje zijn en als je bij iemand op bezoek gaat een krat bier mee nemen! :p

11:19 a.m.  
Blogger Sandmannetje said...

ik vind het fijn hoor dat je bier drinkt! lekker makkelijk bestellen: 3 bier (als er tenminste een derde bij is die ook bier drinkt, haha)

11:48 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ja precies! Als iedereen nou bier zou drinken...veel makkelijker! ;)

11:32 a.m.  
Blogger di-jan said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

5:03 p.m.  
Blogger SnoopS said...

Wie had dat commentaar dan? Ik ken alleen 't commentaar op 't Brabantse bier, niet op Brabantse meisjes die bier drinken ;)

12:06 p.m.  
Blogger SnoopS said...

Oh, lees pas net Els' commentaar..

Ja, je kan ook gewoon meisje zijn en een krat bier meenemen als je op bezoek gaat. Iets op tegen? ;) Wil em de volgende keer ook wel thuislaten hoor :P

12:07 p.m.  
Blogger di-jan said...

Haha...nee hoor! Neem mee, neem mee!!! :)
En wie dat commentaar had: heel veel mensen...Zo ongeveer áltijd als ik in een kroeg of andere uitgaansgelegenheid ben zegt wel iemand er iets van! Vooral jongens hebben er commentaar op...

1:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home