donderdag, maart 24, 2005

Een hele grote vis

Op veelvuldig aandringen van Karin, dan nu een postje speciaal voor haar. 'Hé, na al die posts over films, wil ik er ook eentje zien over Big Fish als je hem gezien hebt hè..', 'Nou, ik wacht op je post op je weblog over deze film hoor...'. Oké, jij je zin dan ;).
Big Fish. Ongeveer een jaar geleden was ik in Londen met Karin, Maartje en Els. Eigenlijk wilden we toen op onze laatste dag naar Big Fish gaan, maar we kwamen er achter dat we dan misschien het vliegtuig zouden missen. Dus toch maar niet...Het vliegtuig bleek twee uur vertraging te hebben, maar dat wisten we toen natuurlijk nog niet. Maar dat terzijde. Sinds toen wilde ik die film dus al zien. 'Je kunt hem toch huren???'. Ja dat kan ja. Maar dat is er nou eenmaal niet van gekomen. Gisteren was het dan eindelijk zover en mocht ik hem aanschouwen. En hij was leuk. Bijzonder, apart. Mooi verhaal, mooi gefilmd. Kortom: een aanrader!

2 Comments:

Blogger Sandmannetje said...

sjonge wat was die vis HEEL groot!

11:30 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ja zeker! Het was niet zomaar een grote vis, maar een HELE grote vis! :P

2:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home