zondag, maart 06, 2005

The Beach

Jawel. Gisteren was hij weer eens op tv. Die mooie film met Leonardo DiCaprio. En hoewel ik hem inmiddels al drie keer heb gezien, toch maar weer even gekeken. Want wat is dat strandje toch mooi...En wat is het toch leuk om daar lekker naar te kijken en je in te beelden dat jíj daar bent. Want wat wil ik daar toch graag eens een keertje heen! Het lijkt me echt geweldig, dat strand. Ik heb er foto's van gezien, want mijn moeder is daar vorig jaar dus geweest (jaloers...), toen ze bij haar broer was die in Maleisië woont. Zo'n ontzettend mooie reis gemaakt. Dat wil ik ook!!! Oké, er is bijna geen plaats op aarde waar ik niet eens een keertje heen zou willen, maar toch. Als ik ooit nog eens een miljoen win ofzo, weet ik wel waar de reis naartoe gaat.
Maar we dromen voorlopig nog maar even verder...

2 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Tja...en dan heb je ook van die mensen die doodleuk vertellen dat ze in de zomer een maand naar Thailand gaan...

10:49 a.m.  
Blogger di-jan said...

Ja...jaloers jaloers jaloers...

12:47 p.m.  

Een reactie posten

<< Home