woensdag, februari 23, 2005

Dankwoord

Ze moeten toch even genoemd worden. Alle factoren die een saaie studie-bijwerk-marathon draaglijk maken:

-een winters sneeuwlandschap mét naar beneden dwarrelende sneeuwvlokjes
-sloffen (Wat een geweldige uitvinding! Echt relaxed!)
-een grijs, tien maten te groot fleece-vest dat ik ooit mijn 'ik-heb-een-kater-laat-me-met-rust-vest' heb gedoopt
-liters thee uit mijn vrolijke olifanten-theepot (Wel jammer dat de frequentie van het wc-bezoek alsmaar toeneemt...)
-een halve rol chocoladekoekjes
-Xander en Guus op de radio
-een paaseitje
-een overheerlijke maaltijd (Pasta met ham, champignons, spinazie en roomkaas. Mmmm!)
-een huisgenote die vrolijke, rare kinderliedjes voor me zingt

Dat was het wel zo'n beetje...Nu nog eventjes hard aan de slag, en daarna heerlijk relaxen!!!

1 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Goed bezig! En bedankt voor de paaseitjes ;) Idd heel lekker en ze verzachten het werken aan een opdracht!

11:18 a.m.  

Een reactie posten

<< Home