dinsdag, februari 08, 2005

Au!

Waarom ben ik zo onhandig? Dat vraag ik me zooo vaak af...
Zondag liet ik mijn fiets al tegen mijn been vallen omdat ik geld uit mijn broekzak ging pakken...Au! Grote blauwe plek op mijn knie en ook nog een paar andere blauwe plekken op mijn been. Ik stootte mijn hand ergens tegen, ik weet al niet eens meer wat het was. Ook nog steeds een pijnlijk plekje. En vandaag weer. Ik stootte tot vier keer toe mijn knie tegen het tafeltje in de collegezaal. Ook pijnlijk. En ook met mijn elleboog knalde ik nog een keer tegen dat ellendige tafeltje.
Waarom heb ik altijd van die acties? Sommige mensen overkomt zoiets nooit, en mij altijd. Ik ben inmiddels al twee keer van de trap gevallen in het huis waar ik ongeveer drie maanden woon. Ook bij mijn werk heb ik het 'record-vallen' sinds ooit. Van al het personeel dat er ooit gewerkt heeft, ben ik het vaakst gevallen. Ongeveer zes keer denk ik. Ook was ik altijd degene die met de fiets viel of uitgleed als het glad was. En dingen uit mijn handen laten vallen, ook geen probleem. Of struikelen voor een vol terras. De lijst met onhandige acties lijkt wel eindeloos door te kunnen gaan...Waarom lukt het me toch niet om handig te zijn???

2 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Een troost: ik doe met je mee! En ik ken nog wel iemand die ook altijd iets heeft, van hersenschuddingen tot acties met een hoog 'hoooo'-gehalte...

9:29 p.m.  
Blogger SnoopS said...

Ik wou net zeggen, maar Els was me al voor... Zolang je er nog geen hersenschudding aan overhoudt, vallen die vallen nog best mee ;-)

11:20 a.m.  

Een reactie posten

<< Home