maandag, januari 24, 2005

'Oooohh....'

Dat was de kreet die ik vanmorgen slaakte toen ik de gordijnen open deed... Sneeuw!!! Heel veel!!! Ik was nog in Oirschot, en toen de wekker ging was ik eerst erg kwaad (op de wekker welteverstaan). Een fijne douche maakte al veel goed, en toen ik de gordijnen open deed was alles helemaal goed! Een flinke laag sneeuw maakt het toch al pittoreske en idyllische Oirschot nóg pittoresker en idyllischer! En daarmee mij vrolijker! :)
Onderweg naar Utrecht hoopte ik dat daar ook sneeuw zou liggen, en jawel...het was helaas iets minder (hij smelt tenslotte als sneeuw voor de zon), maar dat kon de pret niet drukken. Zelfs mijn bijna-val-met-fiets kon de sneeuwpret niet drukken. Ik krijg spontaan zin om een vrolijke sneeuwpop te maken!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat de natuur niet al kan doen om je op te vrolijken he! De aanwezigheid van de zon maakt mijn dag ook altijd al goed, maar een laagje sneeuw is toch wel iets speciaals (valt niet erg vaak uit de hemel en dat het dan ook nog enigszins blijft liggen). Wat bof ik dan toch als ik nu zoiezo drie redenen heb om vandaag blij te zijn: de zon schijnt zo nu en dan, er ligt een klein (mini) laagje sneeuw en ik ben jarig.......ik ben helemaal happy :).

3:32 p.m.  

Een reactie posten

<< Home