donderdag, januari 13, 2005

Energie

Ik vraag me serieus af waar ik deze week al mijn energie vandaan haal. De hele week ben ik al zo ontzettend actief. Dinsdag was ik de hele dag ontzettend blij en vrolijk en had ik heel veel energie, ondanks het feit dat ik zo vroeg op moest staan. Gisteren was ook al zo'n mooie dag waarop ik zelfs zin had om helemaal naar de Uithof te gaan fietsen voor college, en zelfs nog via een omweg ben gefietst zodat ik niet helemaal alleen hoefde en er uiteindelijk drie kwartier over heb gedaan. En nu vandaag ook weer...ook al vroeg opgestaan omdat ik college had, en ook vandaag had ik ontzettende zin om op de fiets naar de Uithof te gaan. Dit keer om te gaan fitnessen. En na een paar (nou ja...paar...) weken zonder sporten vond ik ook dit weer heerlijk! En ik zit nog steeds vol energie en heb zin om heel actief van alles te doen. Niet erg hoor...Alleen ik snap niet waar al die energie vandaan komt!

1 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Ik denk dat het door de zon komt! :)

2:05 p.m.  

Een reactie posten

<< Home