dinsdag, januari 11, 2005

Mooie dag...

Heerlijk...Wat een mooie dag vandaag! Ondanks het feit dat ik erg vroeg op moest voor de inschrijving van een studiereisje naar Praag, sprong ik mijn bed uit en voelde ik me super! Na een paar uur kreeg ik een dipje, maar dat werd snel goedgemaakt. Ik ging met een paar mensen naar de Mockamore (wie kent hem niet, die superrelaxte koffietent in Utrecht, met die overheerlijke drankjes en bagels :)). Dat is op zich altijd al het ultieme genieten. Maar vandaag was het toppunt: Ik was nog bezig met mijn heerlijke warme chocomel met slagroom op te drinken, toen de medewerkster naar ons toe kwam. Of we even de nieuwe koffie-sensatie wilden proeven en wilden zeggen wat we ervan vonden. Normaal houd ik absoluut niet van koffie, maar dit klonk zo veelbelovend dat ik het wel even wilde proberen. En dat was het waard: heerlijk! De zogenaamde 'White nights': koffie met heel veel chocolademelk en een scheutje caramel. En daarbij nog witte chocoladevlokken! Heerlijk! En natuurlijk was het gewoon een heel mooi gebaar dat ze dit aan ons als vaste klanten vroeg...En daarna had ik college, en dan kom je daarna buiten en dan schijnt de zon zo heerlijk in je gezicht! Genieten! En zelfs op de fiets zat ik te genieten, en ik had het gevoel dat mensen het aan me konden zien, ze moeten gedacht hebben: 'wat zit zij in haar uppie nou vrolijk te lachen?' Mooi is dat.
Ja...geluk zit in kleine dingen!

4 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Als de zon niet meer zou schijnen, whoehoehoeoeoe! Papadadapapadaaaa! Ik vind het ook een mooie dag!

1:40 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ooooh...:)
Nog even een vervolg op mijn verhaaltje: Ik heb zojuist de binnenkant van de wc geschilderd (de deur en de deurposten en een stukje boven de deur dan)...Helemaal alleen, want de rest heeft het weekend al heel veel geschilderd maar toen kon ik niet, en echt in standje ongelukkig zittend op de grond... En ik werd er zowaar echt blij van! Heerlijk...beetje schilderen, lekker muziekje erbij (we hebben namelijk een radio op de wc :))...Wat een mooie dag vandaag!

5:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Geloof niet dat je een vaste klant bent bij die tent, want dat drankje wat je dronk bestond al !
Dit was gewoon een klein promootje om het weer bekend te maken.

Trouwens je moet er wel iets in doen want die koffie is zwart niet te zuipen!

4:39 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ik weet niet wie je bent, maar het spijt me dan voor de verkeerde informatie...Ik had deze sensatie nog nooit ontdekt, en die medewerkster zei ook 'Willen jullie onze nieuwste koffie even proberen?' Dus...

8:07 p.m.  

Een reactie posten

<< Home