maandag, januari 03, 2005

Gelukkig nieuwjaar!

Zo...mijn eerste postje in dit nieuwe jaar! En het is alweer 3 januari...time flies! Gisteren had ik het er met iemand over, die wenste me 'nog een gelukkig nieuwjaar hè!'. Hij zei: 'Shit zeg, dat moet nog tot 15 januari'. Maar hij bedoelde dat er gezegd wordt dat het tot dan nog mag. Dat het niet meer nodig is om iemand die je het hele nieuwe jaar nog niet gezien hebt, dan nog gelukkig nieuwjaar te wensen. Maar dat is toch onzin??? Waarom zou dat maar tot een bepaalde datum kunnen? Oké, het is misschien een beetje raar om iemand op 6 februari nog een gelukkig nieuwjaar te wensen, maar als je dan weer bedenkt dat dat iemand is die je altijd maar 3 keer per jaar ziet, kan het best vind ik. En bovendien vind ik het eigenlijk best vanzelfsprekend dat je de mensen die je kent een gelukkig nieuwjaar wenst. Nou ja...misschien moet ik gewoon niet over zo'n dingen nadenken en iedereen bij deze een gelukkig nieuwjaar wensen!

3 Comments:

Blogger Sandmannetje said...

Nou, jij ook een gelukkig nieuwjaar hoor!

eigenlijk had ik nog 12 dagen moeten wachten met dit antwoord...

11:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

En het feit dat je niks meer over je lot schrijft... betekent dat je miljonair bent en niets wilt delen ofzo??? ;)

Happy new year,

Karsten.

12:58 p.m.  
Blogger di-jan said...

Nee, dat betekent dat ik de gelukkige winnaar ben van 5 euro...

2:21 p.m.  

Een reactie posten

<< Home