donderdag, januari 06, 2005

Muziekstokkie

Nou, om Sandmannetje een plezier te doen, het 'muziekstokkie':

1. Wat is het totale grootte aan muziekbestanden op je computer?
Uhm...waar zie ik dat??? Kan het niet vinden...Sorry, ben echt a-technisch. Maar het is in ieder geval niet zo veel. Ik download ook niet zoveel, ben ik denk ik te lui voor ofzo...


2. Wat is je laatste gekochte CD?
Even nadenken hoor...ik denk dat dat 'Life for rent' van Dido was. Maar dat is al een hele tijd geleden, ik koop bijna nooit CD's. Wel een goede CD trouwens!


3. Wat is letterlijk het laatst geluisterde nummer voordat je dit bericht las?
'Wat zou je doen' van Marco B. en Ali B. Maar dat is eigenlijk toeval, de radio staat aan...


4. Geef 6 nummers door die je heel vaak luistert, of die veel voor je betekenen, en waarom?

Oei...die is wel moeilijk, maar goed, hier komt mijn lijstje (willekeurige volgorde):

- Pink, 'Family Portrait', omdat ik dat gewoon een heel mooi liedje vind. En omdat ze dit nummer tijdens haar concert het mooiste zong.

- Guus Meeuwis, 'Brabant', omdat ik, hoewel ik nu het grootste deel van de tijd in Utrecht ben, toch stiekem ook nog wel van Brabant hou...

- Christina Aguilera, 'Dirrty', omdat dat me doet denken aan 'vroeger', tijdens het uitgaan met vriendinnen was dat hét liedje!

- Xander de Buisonjé, 'Afscheid', omdat dat gewoon een mooi liedje is en ik daar leuke herinneringen aan heb. En stiekem natuurlijk ook alleen al om zijn naam...;) Mooiste naam allertijden!

- 'Fame', omdat ik die film echt super leuk vind en het liedje is ook hééééél leuk! Als ik dat liedje hoor word ik altijd helemaal vrolijk!

- Robbie Williams, 'Angels', ik denk omdat dat het lievelingsliedje van mijn vader is. Hij zingt dat ook altijd, en ik denk dat hij me heeft aangestoken. Heel mooi liedje!

Zo, dat waren er 6. Maar eigenlijk zijn er nog veel meer liedjes die ik zou willen noemen. Ik word heel vaak en heel snel blij en vrolijk van muziek, en van heel veel verschillende liedjes.

5. Aan welke drie personen geef jij het 'Muziekstokkie' door, en waarom?
Uhm...in ieder geval aan Elsjefieder. En verder...wie zich geroepen voelt!

2 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Hmmm, ik zal eens kijken of ik dat nog in ga vullen...

8:12 p.m.  
Blogger Sandmannetje said...

ik ben tevreden hoor! ;)

9:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home