dinsdag, januari 18, 2005

Pubertje...

Zo zeg...ik sta echt versteld. Ik sta echt van mezelf te kijken. Ik snap er niks van...Wat er nou allemaal aan de hand is??? Ik ben helemaal geen 20 jaar jong...ik ben veel jonger! Gisteren heb ik een leuk testje gedaan op www.jeechteleeftijd.nl. Daar kun je aan de hand van allerlei dingen als eetgewoontes, beweging en gezondheid kijken hoe oud je eigenlijk echt bent. Ik twijfelde nog of ik die test wel moest doen, ik dacht: 'Oh jee...volgensmij ben ik echt 30 ofzo!' Maar goed, toch de stoute schoenen maar aangetrokken, en wat blijkt: ik ben eigenlijk 14,7 jaartjes jong!!! Joepie!!! :) Blijkbaar leef ik onbewust heel gezond...

2 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Ga je je nu je dit weet nóg jonger gedragen?? ;)

12:16 p.m.  
Blogger di-jan said...

Jaaa lijkt me leuk!!! Me weer eens een keertje een weekje ofzo gedragen als een baby of een peuter! Lekker de hele dag liggen en huilen en Olvarit eten (bah!) en de Teletubbies kijken!!! ;)

4:58 p.m.  

Een reactie posten

<< Home