maandag, januari 31, 2005

Wie is die fluitist???

Hmm...Soms begrijp ik mezelf echt niet. Het is zo vreemd. Ik kan dus niet fluiten. Ja, daar mag je me om uitlachen. Ik kan gewoon niet fluiten. Vroeger wilde ik dit natuurlijk altijd erg graag leren, maar helaas...het is me nooit echt gelukt. Ik kan wel zo'n soort geluid voortbrengen, maar dat komt dan omdat ik zuig, niet omdat ik blaas. Maar goed. Ik had het leren fluiten dus maar opgegeven. Tot vorige week zondag. Toen bedacht ik me ineens dat ik maar weer eens een poging ging wagen om te fluiten. Gevolg: ik loop al een hele week onafgebroken te fluiten (nou ja...niet echt dus...). Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. En het klinkt niet eens en iedereen vindt het ontzettend irritant, inclusief ik zelf. Maar ik kan er maar niet mee stoppen, het gaat gewoon automatisch. Vreemd. Als je zo graag ergens mee wil stoppen, en het lukt niet...Een collega had de verklaring: 'Ja, je bent toch gewoon vrolijk dan??? Maakt toch niet uit???' En dat is misschien ook wel zo...

3 Comments:

Blogger Elsjefieder said...

Zeer irritant ja, dat gefluit! :P

12:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey, greet hier. Was dat die uitspraak van Dionne? Ik hoor haar dat al zeggen nl. Maar kan ook best iemand anders geweest zijn ja.

10:53 a.m.  
Blogger di-jan said...

Wow...goed geraden!

11:50 a.m.  

Een reactie posten

<< Home