zondag, februari 06, 2005

Carnaval

Het is weer zover. Hoewel ik weken riep: 'Carnaval...daar heb ik dit jaar echt geen zin in!', heb ik me toch laten verleiden om er toch maar aan mee te doen. Je kunt tenslotte altijd 'even gaan kijken of er iets te doen is'. En je bent ook altijd 'bang dat je iets mist als je niet gaat'. Dus...Gisteren dus wél carnaval gevierd. Carnaval is eigenlijk heel stom. Raar verklede mensen, die raar doen op rare muziek. Stom dus. Maar met carnaval moet je altijd even over een bepaalde grens heen. De grens waarop die onzin wél leuk wordt. En ja, die grens bereik je het snelst na duizend bier...Dan wordt ineens alles leuk.
En de dag erna maar weer meteen uit bed in je carnavalspakje en na je ontbijt maar weer meteen de kroeg in en verder gaan waar je de vorige avond gebleven was...
En toch heeft het wel iets.

5 Comments:

Blogger SnoopS said...

Hoe was je verkleed?? Ennuh, zeg niet dat ik iets gemist heb ;-) Bier is niet zo goed voor je als je net al wat hersencellen verloren hebt met een vette pech-fietsval :-(

3:02 p.m.  
Blogger di-jan said...

Hoe ik verkleed was??? Hetzelfde als vorig jaar...Bij gebrek aan inspiratie en met dank aan de last-minute beslissing om nog te gaan...In Chinese rode kimono dus!

9:33 a.m.  
Blogger SnoopS said...

En Els weer als Maja de Bij? Sambal Bij? ;) Ik denk niet dat mijn AlleBij-kostuum nog 'werkt' :) 't Scheelt, heb em dit jaar toch niet nodig! Volgend jaar misschien weer...

5:50 p.m.  
Blogger di-jan said...

We wilden eigenlijk nog serieus sambal meenemen, en samen als 'sambal-bij' gaan...Maar helaas was dat niet in huis...

7:50 p.m.  
Blogger SnoopS said...

Kans gemist! Volgende keer beter ;)

11:21 a.m.  

Een reactie posten

<< Home