zondag, maart 27, 2005

Onzin!

Eén ei is geen ei
Twee ei is een paasei
Dit versje heb ik uit een of ander kinderboek, dat ik vroeger heb gelezen. Ik heb het altijd onthouden. Maar het slaat gewoon nergens op. Wat een onzin! Natuurlijk is één ei wel een ei. Aaaargh! Zo'n simpel versje, en dan klopt het nog niet eens! Welke sukkel dit bedacht heeft...Bij mij is één ei wel degelijk een ei, net als één pen wel degelijk een pen is, en één boek ook wel degelijk een boek is...Of zou er een diepere, achterliggende betekenis zijn???

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Tja.. je kan je natuurlijk overal druk om maken:P

Misschien moet je je eitje een dasje omdoen en naast een narcisje zetten ;)

4:43 p.m.  
Blogger di-jan said...

Haha...heb je wel een punt ja. Zal er niet meer over nadenken ;). Maar is het dan een NARcis of een narCIS??? :P

9:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb altijd geleerd:
1 ei is geen ei,
2 ei is een half ei,
3 ei is een paasei

en inderdaad; het slaat helemaal nergens op!!

11:57 a.m.  
Blogger Sandmannetje said...

dat was ik dus! ei dat ik ben!

11:20 p.m.  
Blogger di-jan said...

Ja nou je het zegt...Zo was hij ja! Heb ik hem toch altijd verkeerd onthouden...Maar dit slaat helemaal als een tang op een varken ;)

1:32 p.m.  

Een reactie posten

<< Home